Activitats complementàries 2007/2008

Visita del CRA Trescaire al CRA de Sot de Ferrer, Xóvar i Azuébar

Pàgina principal

26/10/2007. Els alumnes de 2n cicle del CRA El Trescaire es van desplaçar en autobús a Xóvar per visitar el poble i els voltants. Alli ens esperaven els alumnes dels tres aularis (Sot de Ferrer, Xóvar i Azuébar).

A l'arribar els vam cantar una cançó que parla de llocs que havíem de visitar al llarg de tot el dia:

Cançó: "ANIREM TOTS JUNTS A XÓVAR"

ANIREM TOTS JUNTS A XÓVAR,

GRÀCIES DONAREM,
PER L'AIGUA I EL PASSEIG,
I PROMPTE US ESPEREM.

Desprès d'esmorzar ens van donar una botella d'aigua de l'embotelladora de Xóvar i els alumnes de 2n cicle dels dos CRAs ens vam organitzar en dos grups barrejats amb dos monitors del parc natural de la Serra d'Espadà.

Ens van ensenyar les sureres típiques del parc i les característiques de l'entorn (vegetació, animals típics, etc). Va ser molt interessant.

Al tornar de la caminata pel parc, vam dinar tots els mestres. L'Ampa de Xóvar va preparar el dinar per als mestres i begudes per als alumnes.

Desprès de dinar vam fer un taller en el que havien de mesclar varies herbes naturals dins d'una bosseta com si fora un ambientador i cada xiquet dels dos CRAs es va portar el seu ambientador a casa.

Ens vam acomiadar afectuosament dels alumnes del CRA de Sot de Ferrer, Xóvar i Azuébar esperant la seua visita per al dia 12 de novembre.