Activitats complementàries del CRA 2003/2004

Mas de Noguera

Pàgina principal

El dijous 18 de febrer els alumnes d'Infantil i 1r Cicle de Primària del CRA. Vam realitzar una excursió de dos dies al Mas de Noguera, lloc enclavat entre muntanyes a 8 quilòmetres de Caudiel.

Vam arribar a l'hora d'esmorzar. Després ens ensenyaren les instal·lacions de la granja, l'hivernacle, l'hort... i el lloc on haviem de dormir. Les habitacions eren acollidores amb 4 ó 6 lliteres, un armari i una taula.

En acabar de dinar es van realitzar dues excursions:

En tornar al mas estavem un poc cansats però quan vam entrar a la sala de ball, es vam divertir molt.

Per la nit després de sopar, van fer una activitat de buscar donyets. Els donyets estaven amagats i els alumnes, repartits amb quatre grups, havien de descobrir el lloc en la foscor de la nit utilitzant les llanternes. La pista era escoltar el so de diferents instruments musicals.

A l'endemà, després de desdejunar i adonar-nos que feia molt de fred, vam anar a veure els animals. Els menuts van munyir les vaques i amb la llet van fer unes galetes naturals sense conservants. Els de 1r cicle van veure les gallines, els van donar menjar i van arreplegar els ous. En finalitzar aquesta activitat, els més grans van contruir una depuradora d'aigua.

Quan encara estavem dinant, va arribar l'autobus. El temps va passar ràpidament i ens van quedar moltes coses per veure. Bé, un altre any serà.

Moment d'acollida en baixar de l'autobús.

Al voltant de l'home de pedra.